top of page
עוד מאמרים

רפלקסולוגיה בהריון


את בהריון! בשעה טובה :)

ציפית כבר להריון הזה, בעצם דמיינת אותו כבר בגיל 6, כששאלו אותך מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה וענית: "אמא".

אולי את הראשונה "בחבורה" שנכנסה להריון, ואולי לא, אבל התחושות שמלוות אותך מהרגע שהבנת שאת בהריון, זה לא בדיוק מה שסיפרו לך...

שמעת על בחילות, אבל לא ציפית לכזו תדירות?

שמעת על עייפות, אבל לא האמנת שבחורה אנרגטית כמוך שרגילה ללכת לישון אחר חצות, "תיפול" כבר בתשע עם סיום מהדורת החדשות (וגם את זה משכת..)

את הולכת עם התחושות האלה, וחושבת שאין מה לעשות. זה חלק מהמסע של להיות אמא.

השליש השני מגיע, את מרגישה כבר טוב יותר, נראית טוב יותר, הבטן יצאה החוצה, הבגדים מתחילים להסתדר קצת יותר, הרעיון האמהי הופך למוחשי יותר, בעלך מתחיל להתחבר,

ואז – השליש השלישי מגיע – יותר צרבות, תחושת כבדות, הגוף גדל למימדים שאת לא מכירה (כן, לא כולן מתחברות לגודל הזה), נפיחות, בצקות, קושי בשינה, מתן שתן תכוף, חלקנו מתוקות עם סכרת הריונות שצצה לה, כאבי גב, קשיי נשימה...

עצרי! אפשר גם אחרת.

ההריון יכול לעבור בקלות רבה יותר. נכון, כל אחת חווה את ההריון בצורה אחרת, יש מי שיסבלו מכל תופעות הלוואי האפשריות ויהיו כאלה שידלגו על כל התופעות הללו.

רובנו נחווה תופעה אחת או שתיים. רובנו "נשלים" עם אותה תחושה שמפריעה לנו בהתנהלות היומיומית. כי "ההריון עובר", כי כולן עוברות את זה. כי אני לא רוצה להיתפס מפונקת". כי אני פשוט לא יודעת שאפשר גם אחרת..!

ובכן, אפשר גם אחרת.

אפשר להעביר את תקופת ההריון עם מחשבה על עצמך, לא כי את מפונקת, אלא כי את נותנת לעצמך את תשומת הלב הראויה לך. את מפנה לעצמך זמן להתבוננות פנימה. את מפנה לעצמך זמן במירוץ החיים, כי מגיע לך!

וכאן נכנסת לתמונה הרפלקסולוגיה בהריון. הטיפול הרפלקסולוגי, מתאים לכל שלב בהריון, ומתאים בד"כ לכולן.

מתי ובאילו מקרים תומך בך הטיפול הרפלקסולוגי בהריון? –

  1. הטיפול הרפלקסולוגי תורם עוד טרם הכניסה להריון, בתקופה בה אנו מתכננות ומנסות להכנס להריון, במסגרתהכנת הגוף לקליטת ההריון באופן טבעי או במסגרת טיפולי פוריות שונים. בטיפולים המלווים טיפולי פוריות, נצמד לפרוטוקול של האישה עם התאמה לפרוטוקול רפלקסולוגי. בניסיונות טבעיים נחזק את גוף האישה, נשחרר מחסימות שונות ונכין את הגוף לקליטת הריון.

  2. בשבועות הראשונים. בתקופה זו ניתן דגש על חיזוק, הרגעה, וטיפול בסימפטומים מיוחדים מהם סובלת האישה, כמו בחילות, עצירויות ועוד.

  3. נשים רבות יגיעו לטיפול רפלקסולוגיה בהריון בשליש השלישי. בשליש השני רובן מרגישות טוב וזוהרות. בשליש השלישי מתחיל הקושי. בתקופה זו הטיפולים מתמקדים בעיקר בהקלה על תחושת הכבדות, בצקות, טחורים, סכרת הריונית, כאבי גב או אגן, קשיי נשימה, או כל סימפטום אחר ממנו סובלת המטופלת.

  4. טיפול רפלקסולוגי לזירוז לידה טבעי

  5. היפוך עובר

במהלך הטיפולים נשוחח על תחושותייך לקראת הלידה ולקראת תפקיד חייך – להיות אמא. להיות אמא פעם ראשונה או פעם שנייה, זה לא תמיד אותו דבר.

טיפול רפלקסולוגיה בהריון, יאפשר לך להרגיש רעננה יותר, קלילה, רגועה ובריאה. הטיפול יעניק לך אנרגיות מחודשות, ישחרר מחסימות ופחדים, ויאפשר לך להגיע מוכנה ללידה ולאמהות.

להזמנת טיפול רפלקסולוגיה בהריון או כהכנה להריון, צרי קשר בטלפון: 050-2208725

bottom of page